1. Να μην γλιστρήσουμε -Τρέχουμε σε επιφάνεια στην οποία δεν θα γλιστρήσουμε προσαρμόζοντας το βηματισμό μας (μικρότερο βήμα και μεγαλύτερη συχνότητα). Προτιμάμαι να γεμίσουμε λάσπες από το γλιστρήσουμε
2. Να μην τραυματιστούμε– Εκτός από το γλιστρήσουμε προσέχουμε τις «λίμνες» με νερό. Από κάτω δεν μπορούμε να ξέρουμε τί κρύβεται
3. Ρουχισμός.
• Οτι και να φοράμε δεν θα γλυτώσουμε να βραχούμε.
• Φοράμε ένα πολυεστερικό ύφασμα ως πρωτο ρούχο πάνω στο δέρμα μας.
• Απόλυτα αδιάβροχο ρούχο δεν υπάρχει (το κάθε ρούχο έχει δυνατότητα συγκράτησης βροχής ανά τετραγωνικό εκατοστό, βλ. Δείκτης αδιαβροχοποίσης) και όσο αυξάνει η αδιαβροχοποίηση ενός ρούχου μικραίνει η Διαπνοή του (υπάρχει σχετικός δείκτης που η καλές εταιρείες παρουσιάζουν). Είναι λογικό ανάλογα με την ένταση της προπόνησης να πρέπει να δώσουμε έμφαση σε ένα από τα δύο (όσο μεγαλώνει η ένταση τόσο αυξάνεται η ποσότητα του ιδρώτα και τόσο μεγαλώνει η σημασία της διαπνοότητας
• Αλλάζουμε ρούχα αμέσως μετά την προθέρμανση για να κάνουμε διατάσεις και ανοίγματα.
• Δεν γλυτώνουμε να μην βραχούμε εάν φοράμε πολλά ρούχα. Ντυνόμαστε ανάλογα με την θερμοκρασία
• Εάν κάνουμε κομμάτια στο ενδιάμεσο για να μην βρεχόμαστε μπορούμε νε φορέσουμε ένα «πραγματικά αδιάβροχο» ρούχο (σακούλα σκουπιδιών είναι κατάλληλη) ή ακόμα καλύτερα καθόμαστε κάτω από ένα υπόστεγο και ιδανικά σκουπιζόμαστε.
• Αλλάζουμε αμέσως και σκουπιζόμαστε μόλις τελειώσουμε το τρέξιμο
4. Παπούτσια τρεξίματος. Η εξωτερική πλευρά της σόλλας καθορίζει εάν το παπούτσι τρεξίματος είναι η όχι κατάλληλο ή όχι για βροχή. Τελειώνοντας το τρέξιμο στεγνώνουμε τα παπούτσια τρεξίματος, βγάζοντας και στεγνώνοντας τους πάτους ξεχωριστά.
5. Ηλεκτρικές συσκευές. Προσοχή μην χαλάσουν (π.χ. κινητά)
6. Ζεστό μπάνιο. Μόλις φτάσουμε σπίτι κάνουμε ζεστό μπάνιο.

Κείμενο : Γιάννης Ψαρέλης – Συντακτική Ομάδα TriathlonWorld & προπονητική ομάδα smart sport (Email : info@triathlonworld.gr)

nike-running-rain-collection-1