Απλές και πρακτικές συμβουλές για αποφυγή τραυματισμών στο τρέξιμο:

  • Τρέχουμε σε μαλακές επιφάνειες (γρασίδι και χώμα), αποφεύγοντες σκληρές επιφάνειες (άσφαλτο και κυρίως πλακόστρωτες επιφάμνειες).
  • Αφιερώνουμε χρόνο πριν την κυρίως προπόνηση, καθώς και μετά το τέλος του συνόλου της προπόνησης σε διατατικές ασκήσεις.
  • Τα πρώτα 10 λεπτά του τρεξιματός αφιερώνονται σε ιδιαιτέρως χαλαρό τρέξιμο για προθέρμανση και τα τελευταία πέντε σε αποθεραπεία.
  • Αν αισθανθούμε κάποια έντονη ενόχληση σταματάμε την προπόνηση, πάμε σπίτι βάζουμε πάγο και επανερχόμαστε στην προπονητική διαδικασία αφήνοντας μία παραπάνω μέρα για αποθεραπεία.
  • Δεν αυξάνουμε απότομα τα χιλιόμετρα και την ένταση της προπόνησης.
  • Δεν παρασυρόμαστε από άλλους που τυχόν τρέχουν μαζί μας. Εμείς οφείλουμε να κοιτάμε τον παλμογράφο μας και το ρολόι μας για να ελέγχουμε την ταχύτητα/ ρυθμό και να ελαττώνουμε τον ρυθμό όταν οι ενδείξεις του παλμογράφου ή του ρολογιού υπερβούν αυτές που εμείς έχουμε προγραμματίσει.

Κείμενο : Γιάννης Ψαρέλης – Προπονητική Ομάδα smart sport & συντακτική ομάδα TriathlonWorld (Email :info@triathlonworld.gr)

211012-EM-WEB--023-MSJ_medium

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *